loading...
Music
DjNima بازدید : 130 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)

فیلم فوق العاده دیدنی و درام A Happy Event محصول ۲۰۱۱ فرانسه و بلژیک


| با کیفیت خارق العاده ۷۲۰p / با لینک مستقیم |

تماشای این فیلم برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود

لینک مستقیم

Downlaod

تماشای این فیلم برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود

نام فیلم : A Happy Event
ژانر : کمدی | درام
کارگردان : Rémi Bezançon
نویسنده : Eliette Abecassis
بازیگران : Louise Bourgoin, Pio Marmaï and Josiane Balasko
تاریخ انتشار : ۲۸ September 2010
محصول : فرانسه و بلژیک
زبان : فرانسوی
زمان : ۱۰۷ دقیقه
امتیاز : ۵٫۶/۱۰
زیرنویس فارسی : یافت نشد
کیفیت : خارق العاده ۷۲۰p
فرمت : mkv
حجم : ۷۰۰ mb
اطلاعات بیشتر : کلیک کنید
لینک دانلود : مستقیم – Direct
خلاصه داستان : او مرا دیوانه کرد ! باعث شد خودم را فراموش کنم و قدم در جاده بگذرام که نمیدانم شروعش کجاست و آیا پایانی دارد ؟ او مرا نفرین کرد، نفرین با عشق خودم را گم کردم و نمیتوانم پیدا کنم چرا کسی به من اخطار نداد که عشق چنین سخت است …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 645
  • بازدید ماه : 1,224
  • بازدید سال : 9,713
  • بازدید کلی : 100,477