loading...
Music
DjNima بازدید : 103 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)

انفجار رپ فارس

بعد سال ها انتظار آهنگ جدید و بسیار زیبای رضا پیشرو , حسین ابلیس , صادق , و علی اوج به نام کلمه ی عبور با 4 کیفیت متفاوت

( آهنگساز : رضا پیشرو / میکس مستر T.Day )

( کیفیت اورجینال و اصلی اضافه شد + تکست )


Pop2Rap.Com سایت دانلود موزیک اهنگ ویدیو فیلم  سایت پاپ 2 رپ www.Pop2Rap.com

نام آهنگ کیفیت حجم فایل لینک دانلود
کلمه ی عبور 320 10.1MB Download
کلمه ی عبور 192 6.2MB Download
کلمه ی عبور 128 4.1MB Download
کلمه ی عبور 64 2.1MB Download

تکست آهنگ کلمه ی عبور ...

اینترو (پیشرو) :

کمک میخوای؟؟ اگه اون چیزی که تو قلب و روحته درست حس کنیا به زبون بیاری حله بزن بریم


رضا پیشرو :
کلمه ی عبور را داشته باشی حله / جلو پیشرو که بزرگترین مافیای قرنه
دورش پره حامیای رپه
حیف رضا نداشته زبون عامیه هرگز
شباشا گذرونده با خیالا قلبش / شاید میخواسته بکنه آبیارا زردش
وقتی دنیا تو مافیا و جنگ هست از لیست من و تو بکنند عالیا را حذفش
پولدار بشی بکنی مادیاتا هظمش / شایدم حمله بکنند جانیا به تختت
پشته کنسترت ماشینا به صفه / دنباله پرا برو خالیه به چپت
دنیا پره خوبا بده / پره مو و کنه
اما کاره ما خلافه زندگی تو روزا شبه
تمام زندگیا تو دود و دمه میشه خدا بودا واسه بارون آسمونا زدش
کسی نمیپرسه چیه رازه بوی گندت اگه گند نباشیم غم میزند توی قلبت
میپاشه به اسمتو میرینند به مغزت منم بیخالمو میزنم تو خلصه

کروس :
بیــا که ماله مائه خورشید من هنوز امیــــد دارم
(من هنوز امیدوارم)
هممون قرصیم هممون صبحیم هممون مشتیـم با هـــم

صادق :
ســـیک تــیر نرو تو مخه من / کیف جیب تمام روزه من
میگذره با این دوتا نه چتم و نه معتاد / دنیائئ که داریم ماله یه خدائه نه دوتا
نه این که من بدممو تو خوبه خوب نه حاجی / دنیای تو قشنگه و اما توی نقاشی
دنیای من کثیفه آدمای توشند / به فکره جیبو رسیدنه غنیمته توشند
بالای سرمونم وره توکه یه رنگه / ماله توکه صاف همون آبی رنگ قشنگه
کسی نی که حاجی واسه برد نجنگه / از خودت بگیر تا اون نشه خوده زرنگه
فرق ما تو باخته هاست / تو دادی رفت من دادم بالای ساخته هام
هه جایی اینکه رویاما پازل بچینم / ترجیح میدم حقیقتو واضح ببینم

کروس:
بیا که ماله مائه خورشید من هنوز امیــــد دارم
(من هنوز امیدوارم)
هممون قرصیم هممون صبحیــم هممون مشتیــم بــا هـــم

علی اوج :
تشنه ی نوازشو لالائی مامان / روز به روزم داره سنم بالا میره داداش
اصلا حنجرمو واسه کی باید من جر بدمو / عاشق کی باش اصلا به کی باید دل بدم
اگه باشی توی خیابونا لاش خور / یهو دیدی پولو توی جیبت همه رو باد برد
هه هه
اونقدی خنده داره که یهو سره پوله مواد میفروشی حتی پاتو
همیشه دوست داشتی تو یجورایی سر باشی / حتی به خودتا دورا وریاتم شک داری
یهو میده قلم فو میده قلم تا کلمات پاپیچت بشند بگی کاریه تلف
ببین حاجی ادا در نیار / شبیه اونایی نباش که هستند برادر نما
نه مثله اون میگیری فازه لاتی اما تو هیچی نیستی و یه پا خایه مالی
تو به سگای دورتم هنوز داری باج میدی / مام با بنزین بالا سره باراباس تو تاریکی
تا بزنیمش آتیش خیابون اگه خون بشه و توهم بشی قاطیش
نشینا پاشو لاشی


کروس:
بیـا که ماله مائه خورشید من هنوز امیــــد دارم
(من هنوز امیدوارم)
هممون قرصیم هممون صبحیــم هممون مشتیــم بــا هــــــــم

حسین:
من تنها مثه ماهی توی تنگ // فکرم دریاست نه که آبه توی حوض
یه مغزه نیمه پر یه افسری که خورد
تازه فهمیده جنگه پس سری به پل // بالا نرفته میبینی که پائین اومد
تمام عمرتو دادی و وایسادی تو صف تا دری بازشه که بری
نه باش باشه دلی هنوز مهاجری چه قدر کس و شعری هه
امثاله من حساب طربایا نه شبیه توئه نه کوچیکه مثله بقلیات
من میخوام آزاد بگم با داد باز بگم و اسممو واسه ساترات بگم
جوابه قانونارم دله من میده / من دوست دارم ریسکو با دیده سنجیده
کشته هارا تو قبض سوختگانا تو ... سختیه پیچا با یه انتهای لاغر
من دوست دارم اینارا چون حقیقته / قانونه دله من شبیه قانون طبیعته
که میگه دوست داری بکن هنوز داری کپن تو زنده برای یه زندگی کپل
هه هه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 570
  • بازدید ماه : 1,149
  • بازدید سال : 9,638
  • بازدید کلی : 100,402