loading...
Music
DjNima بازدید : 101 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (0)

آلبوم جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی بابک جهانبخش به نام من و بارون با 5 کیفیت متقاوت | Exclusive |

( ترانه : یاحا کاشانی / سید محمد کاظمی / محسن شیرالی / علی بحرینی / بابک جهانبخش )

( تنظیم : کوشان حداد / پیام هوشمند / امیر فتحی / علی واریان / هومن نامداری و بابک جهانبخش )

( تهیه کننده : موسسه فرهنگی - هنری اکسیر نوین " محمدرضا خانزاده " )

( آهنگ : بابک جهانبخش / پیام هوشمند )

( به همراهی مراسم رونمایی از آلبوم)

( با حضور : رضا صادقی )

( به همراه تمام کد های اهنگ پیشواز )

نام آلبوم کیفیت حجم فایل لینک دانلود کل البوم
من و بارون 320 88.4MB Download
من و بارون 192 65.4MB Download
من و بارون 128 42.5MB Download
من و بارون 64 13.3MB Download
من و بارون 32 10.3MB Download

نام آلبوم کیفیت حجم فایل لینک دانلود تک تک
من و بارون 320 88.4MB Download
من و بارون 192 65.4MB Download
من و بارون 128 42.5MB Download
من و بارون 64 13.3MB Download
من و بارون 32 10.3MB Download


اهنگ پيشواز البوم من بارون
٣٣١۴٣۶٧ ای دل
٣٣١۴٣۶۶ دیدنی شدی
٣٣١۴٣۶۵ همه دنیام
٣٣١۴٣٧١ به خودت باختمت
٣٣١۴٣٧٢ ای کاش
٣٣١۴٣٧٣ منو بارون
٣٣١۴٣٧۴ دوباره
٣٣١۴٣٧۵ منو بارون بابک جهانبخش و رضا صادقی
٣٣١۴٣۶٨ مواظب خودت باش
٣٣١۴٣۶٩ ایده آل
٣٣١۴٣٧٠ اقرار


تمامی عکس های مراسم رونمایی از آلبوم در خبرگزاری پانا با حضور نیما خودم

برای مشاهده عکس ها با کیفیت اصلی رو عکس کلیک کنید


تمامی کاور های آلبوم

برچسب ها آلبوم جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی بابک جهانبخش به نام من و بارون :جدیدترین آهنگ بابک جهانبخش :دانلود آلبوم بابک جهانبخش با کیفیت 320 من و بارون: دانلود آلبوم بابک جهانبخش :تیر 91: دانلود آلبوم بابک جهانبخش من و بارون: دانلود آلبوم من و بارون: آلبوم من و بارون بابک جهانبخش: دانلود جدیدترین آلبوم بابک جهانبخش: دانلود آلبوم جدید بابک جهانبخش دانلود فول آلبوم بابک :Babak Jahanbakhsh - Man O Baroon Album:Babak Jahanbakhsh - Man O Baroon:آلبوم جدید بابک جهانبخش به نام من و بارون : بابک جهانبخش به نام من و بارون:رضا صادقی به نام منو بارون :یاحا کاشانی : سید محمد کاظمی :محسن شیرالی : علی بحرینی :بابک جهانبخش: کوشان حداد : پیام هوشمند : امیر فتحی : علی واریان : هومن نامداری و بابک جهانبخش:آلبوم جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی بابک جهانبخش به نام من و بارون با 5 کیفیت متقاوت:Man O Baroon:آلبوم جدید : فوق العاده زیبا و شنیدنی بابک جهانبخش به نام من و بارون : آلبوم بابک جهانبخش و رضا صادقی : آلبوم جدید بابک جهانبخش :دانلود آلبوم بابک جهانبخش: دانلود آلبوم بابک جهانبخش و رضا صادقی : دانلود آلبوم من و بارون: دانلود آلبوم من و بارون از بابک جهانبخش :دانلود آلبوم من و بارون بابک جهانبخش : دانلود آلبوم من و بارون بابک جهانبخش با حضور رضا صادقی : دانلود آهنگ من و بارون از بابک جهانبخش : دانلود آهنگ های بابک جهانبخش : دانلود البوم 91 بابک جهانبخش : دانلود اهنگهای جدید اردیبهشت : دانلود رایگان آلبوم : دانلود رایگان آلبوم بابک جهانبخش : دانلود رایگان آلبوم من و بارون : دانلود رایگان آلبوم من و بارون بابک جهانبخش: دانلود رایگان موزیک : دانلود مستقیم آلبوم من و بارون از بابک جهانبخش : دانلود مستقیم البوم بابک جهانبخش 91: دانلود من و بارون از بابک جهانبخش :دانلود من و بارون با لینک مستقیم : آلبوم بابک جهانبخش و رضا صادقی :آلبوم جدید بابک جهانبخش :دانلود آلبوم بابک جهانبخش :دانلود آلبوم بابک جهانبخش و رضا صادقی: دانلود آلبوم من و بارون : دانلود آلبوم من و بارون از بابک جهانبخش: دانلود آلبوم من و بارون بابک جهانبخش :دانلود آلبوم من و بارون بابک جهانبخش با حضور رضا صادقی : دانلود آهنگ من و بارون از بابک جهانبخش : دانلود آهنگ های بابک جهانبخش :دانلود البوم 91 بابک جهانبخش : دانلود اهنگهای جدید اردیبهشت :دانلود رایگان آلبوم: یگان آلبوم من و بارون بابک جهانبخش : دانلود رایگان موزیک : دانلود مستقیم آلبوم من و بارون از بابک جهانبخش: دانلود مستقیم البوم بابک جهانبخش 91: دانلود من و بارون از بابک جهانبخش : دانلود من و بارون با لینک مستقیم:دانلود آلبوم من و بارون از بابک جهانبخش:دانلود آلبوم جدید بابک جهانبخش:البوم جدید بابک جهانبخش به نام من و بارون:بابک:جهانبخش:من:و:بارون:آلبوم ارجینال:دانلود کاورهای آلبوم من و بارون:دانلود آلبوم جدید بابک جهانبخش با 5 کیفیت:دانلود آهنگ من و بارون از بابک : جدیدترین آلبوم بابک جهانبخش منتشر شد: آلبوم من و بارون منتشر شد: دانلود آلبوم من و بارون با کیفیت 320: آدرس جدید پاپ 2 رپ: دانلود آلبوم های بابک جهانبخش: بیوگرافی بابک جهانبخش : عکس های بابک جهانبخش: دانلود آلبوم جدید بابک جهانبخش به نام من و بارون : دانلود آلبوم بابک جهانبخش به نام من و بارون : دانلود آلبوم من و بارون: دانلود آلبوم من و بارون بابک ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 647
  • بازدید ماه : 1,226
  • بازدید سال : 9,715
  • بازدید کلی : 100,479